-

Ocena szkolenia: jak zbierać opinie i oceny o szkoleniach?
Ocena szkolenia pozwala trenerowi oraz organizatorowi stale rozwijać swój warsztat i…
-

Dofinansowanie szkolenia z urzędu pracy – jak uzasadnić celowość szkolenia?
Dofinansowanie szkolenia z urzędu pracy to popularny sposób na pozyskanie środków…
-

Kim jest rekruter, ile zarabia i jak zostać rekruterem?
Dowiedz się kim jest rekruter? Jaka jest średnia pensja w tej…
-

Metody szkoleniowe: poznaj popularne metody szkoleniowe
Czy wiesz, jakie techniki i narzędzia są najbardziej efektywne w przekazywaniu…
-

Jak szybko i efektywne ułożyć harmonogram pracy?
Zarządzanie czasem pracy zgodnie z Kodeksem Pracy wymaga odpowiednich narzędzi. Umożliwiają…
-

E-learning: kompendium wiedzy o e-learningu
E-learning z roku na rok zdobywa coraz więcej zwolenników, a od…
-

Coaching: co to jest i jakie ma zalety?
Dowiedz się czym jest coaching, jak wdrożyć coaching w firmie i…
-

Onboarding: co to jest i dlaczego warto wprowadzić go w firmie?
Onboarding, czyli wystandaryzowany proces wdrażania do organizacji nowego pracownika pozwala osiągnąć…
-

Czym są szkolenia zamknięte „szyte na miarę”?
Szkolenia zamknięte „szyte na miarę” są dopasowane do potrzeb firmy i…
-

Szkolenia menedżerskie – zadbaj o kompetencje menedżerów w Twojej firmie
Kompetentny menedżer to podstawa sukcesu firmy. Szkolenia managerskie stanowią inwestycję w…
-

W jakich branżach można stosować narzędzie Harrison Assessments?
Jak upewnić się, że pracownik jest dopasowany do stanowiska pracy? Poznaj…
-

Mobbing w pracy – co to?
Sprawdź czym jest mobbing w miejscu pracy. Poznaj definicję prawną mobbingu,…
-

Przywództwo – cechy prawdziwych przywódców!
Słowo przywództwo odmieniane jest w biznesie przez przypadki. Każdy menedżer chce…
Human Resources
Pracujesz w dziale HR i chcesz być na bieżąco z nowinkami i trendami w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi? Nasi redaktorzy każdego dnia przygotowują dla Ciebie materiały dotyczące rynku pracy, prawa pracy, rekrutacji i zatrudniania, szkoleń i rozwoju, budowania kultury organizacyjnej i komunikacji wewnętrznej.
