Sieć Biedronka organizuje szkolenia dla swoich klientów, których celem jest zapoznanie uczestników z prawami przysługującymi klientom stacjonarnych sklepów sieci. Udział w szkoleniu uprawnia do uzyskania bonu w wysokości 15 zł na zakupy w sklepach Biedronka. Pula bonów to aż 7,5 mln złotych.
Szkolenia Biedronka – program szkoleń
Sieć Biedronka organizuje szkolenia online dla klientów swoich stacjonarnych sklepów. Celem szkolenia Biedronki jest między innymi:
- na czym polega prawo do informacji podczas zakupów w sklepach Biedronka,
- w jaki sposób działa prawo zwrotu w przypadku zakupów dokonanych w stacjonarnych placówkach Biedronki,
- w jaki sposób skorzystać z prawa do reklamacji towaru i jak ono w praktyce działa,
- zapoznanie uczestników z pojęciami rękojmia i gwarancja i różnicami pomiędzy nimi,
- jak wyglądają zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w sklepach sieci Biedronka.
Szkolenia Biedronka – harmonogram
Szkolenia Biedronki realizowane są w 4 turach:
- od 20 września 2021 r.,
- od 28 września 2021 r.,
- od 5 października 2021 r.,
- od 12 października 2021 r.
W każdej z tur udział wziąć może 125 tysięcy klientów, którzy po zrealizowaniu materiału wchodzącego w skład szkolenia mogą również skorzystać z quizu badającego poziom wiedzy z omawianych zagadnień. Quiz realizowany po szkoleniu składa się z 10 pytań a uczestnicy, którzy zrealizują materiał szkolenia oraz quiz oraz podadzą swój numer telefonu będą mogli otrzymać bon o wartości 15 zł na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Do rozdania jest 500 tysięcy bonów.
Na indywidualny numer telefonu może zostać wysłany tylko jeden bon, więc realizacja szkolenia z użyciem tego samego numeru telefonu nie będzie się wiązać z możliwością otrzymania wielu bonów o wartości 15 zł. Sam bon ważny jest 3 miesiące.
Jak wziąć udział w szkoleniu Biedronki?
Żeby wziąć udział w szkoleniu Biedronki należy wejść na stronę szkolenie.biedronka.pl, następnie przejść przez materiał szkoleniowy oraz wziąć udział w quizie końcowym, aby być uprawnionym do otrzymania bonów.
Uwaga! Aktualnie szkolenia sieci Biedronka zostały zakończone. Jeśli chcą Państwo otrzymać powiadomienie o nowej akcji szkoleniowej Biedronki prosimy o zostawienie komentarza pod artykułem, na przykład o treści „proszę o powiadomienie mnie o nowym szkoleniu Biedronki” lub podobnym. Jak tylko nasza redakcja otrzyma informacje o nowym szkoleniu zostaną Państwo powiadomieni o zasadach brania udziału w szkoleniu.
Redakcja
Szkolenia Biedronka – kolejne odsłony
Organizowane od 20 września 2021 roku szkolenie przez sieć Biedronka to kolejne już tego typu szkolenie skierowane do konsumentów. Poprzednie szkolenia Biedronki odbyły się w 2019 roku. Wówczas w szkoleniu udział wzięło 35 tysięcy konsumentów, którzy otrzymali łącznie bony o wartości 350 tysięcy złotych. Szkolenie cieszyło się tak dużą popularnością, że pula bonów do rozdania rozeszła się w około 3 godziny.
Sieć Biedronka, a także jej właściciel, firma Jeronimo Martins Polska S.A., nie podają informacji czy planują organizować to samo bądź podobne szkolenie w przyszłości. Z racji tego, że szkolenia te pojawiły się już drugi raz należy zakładać, że taka sytuacja może mieć miejsce.
Jeśli chcą Państwo otrzymać informacje o kolejnych edycjach szkolenia Biedronka wystarczy, że skomentują Państwo poniższy artykuł. Jak tylko w ofercie pojawi się informacja o kolejnej odsłonie szkoleń Biedronki poinformujemy Państwa poprzez odpowiedni artykuł oraz odpowiedź na komentarz.
Dlaczego Biedronka organizuje szkolenia?
Szkolenie organizowane przez sieć Biedronka ma stanowić formę rekompensaty dla konsumentów, związaną z nieprawidłowościami w informowaniu ich o prowadzonych przez sieć promocjach oraz zasadach rozpatrywania reklamacji.
Decyzję taką wydał wiosną 2021 roku prezes UOKiK Tomasz Chróstny, a jego postępowanie wynikało ze skarg konsumentów na promocje, w których sieć oferowała możliwość otrzymania vouchera zniżkowego na zakupy za wydanie określonej kwoty w sklepach sieci.
W komunikacie UOKIK czytamy „Zarzuty Prezesa UOKiK dotyczyły negatywnego rozpatrywania reklamacji związanych z ogólnopolskimi akcjami promocyjnymi po upływie 30 dni od ich złożenia i opóźnień w publikacji regulaminów względem terminów rozpoczęcia poszczególnych akcji.” Jak wynika z komunikatu zdarzało się, że sieć publikowała regulamin promocji nawet dopiero w ostatnim dniu jej obowiązywania, a niektóre z reklamacji składanych przez klientów rozpatrywane były dużo dłużej niż przewidziane 30 dni.
W związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami sieć zaproponowania organizację szkolenia on-line dotyczącego praw konsumenckich wraz z nagrodami w postaci bonu o wartości 15 zł, a Prezes UOKIK zaakceptował tego typu program edukacyjny jako dobrą formę rekompensaty.
Czy warto brać udział w szkoleniach Biedronki?
Zdaniem naszej redakcji szkolenia organizowane przez sieć Biedronka to przyjemne z pożytecznym. Z jednej strony rozwijamy wiedzę dotyczącą naszych praw jako konsumentów, a z drugiej uczestnicy nagradzani są bonem do sklepów Biedronka.
Dodaj komentarz