Kategorie
Artykuły

Jak kreatywnie wykorzystać smycze reklamowe do promocji firmy?

Smycze reklamowe to od lat jedna z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Skąd się bierze ich popularność? Jak sprawić żeby spełniały swoją rolę?

Smycze z nadrukiem to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych. Skąd bierze się ich powszechność? Jak kreatywnie wykorzystać je w marketingu i co zrobić, aby nie stały się przestarzałą formą promocji firmy?

Smycze z nadrukiem – korzyści

Oszczędność i funkcjonalność to atuty wszelkiego typu smyczy z nadrukiem czy logo. Personalizacja jest tutaj istotna, bo tylko tak możliwe jest dotarcie do szerszego grona klientów ze swoją ofertą.

Smycze od lat wykorzystywane są przez każdego z nas – przypinamy je do kluczy, wieszamy na szyi razem z identyfikatorami, a wreszcie – wręczamy na targach, spotkaniach i konferencjach. Czy to nie idealny sposób na promocję swojej marki?

Zajrzyj na https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/breloki-i-smycze/smycze/, znajdź swój wzór, prześlij logo i ciesz się spersonalizowanymi gadżetami, które wykorzystasz niezależnie od okazji.

Pamiętaj, że atutem smyczy z nadrukiem jest nie tylko ich niska cena, lecz także szeroka gama kolorystyczna i najczęściej szybki czas realizacji zamówienia.

Praktyczne smycze z logo Twojej firmy

Popularność smyczy z nadrukiem sięga początków XXI wieku, jednak od tego czasu znacząco się one zmieniły. Stały się smukłe i wytrzymałe, przez co zyskały zastosowanie w przeróżnych dziedzinach życia – nie tylko w biznesie. W sklepie caprea.pl smycze z nadrukiem mogą mieć szerokość 10, 20 lub nawet 25 mm – zależnie od potrzeb. Każda ze smyczy wyposażona jest w karabińczyk o trwałej konstrukcji, co pozwala zrobić wrażenie nawet na bardzo wymagających klientach Twojej firmy.

Smycze z logo to relatywnie niewielki wydatek, który warto wpisać w koszty firmy, szczególnie przy niektórych okazjach. Smycze przydadzą się uczestnikom targów i konferencji, będą praktyczne w dużych firmach, gdzie potrzebna jest identyfikacja wielu pracowników. I w końcu – będzie to doskonały dodatek do najnowszej oferty, jaką kurier już wkrótce dostarczy Twoim stałym klientom.

Smycze jako materiał reklamowy

Długopisy i smycze z logo to bodaj najpopularniejsze gadżety reklamowe używane od lat przez firmy. Dobrze wiemy, że długopisy stały się już powszechnym prezentem, który spotkamy w poczekalni u dentysty, u konsultantów w bankach i… wszędzie tam, gdzie firma chce nas zachęcić do pozostania z nią dłużej. Podobnie wygląda sprawa smyczy z logo czy nadrukiem, które wydają się nawet bardziej praktyczne niż długopisy. Rozdane pracownikom prawdopodobnie będą promować firmę także po godzinach pracy. Użyte w czasie targów zostaną rozdane Twoim potencjalnym klientom, a takich przykładów można by wymieniać znacznie więcej.

Warto także zaznaczyć, że jest to materiał, który nigdy się nie zestarzeje, a jeśli logo Twojej firmy nie ulegnie zmianie, to nawet duży nakład smyczy z nadrukiem będzie mógł być użytkowany przez naprawdę długi czas. Dodając do tego niski koszt zakupu smyczy, możemy już chyba uznać, że jest to produkt kompletny, który bardzo dobrze posłuży promocji Twojej marki.

Czytaj też: Pracujesz w reklamie? Dowiedz się co to jest kurs SMM!

W odpowiedzi na “Jak kreatywnie wykorzystać smycze reklamowe do promocji firmy?”

Smycze to chyba już trochę przeżytek, chociaż nie powiem, jak jest dobrze zrobiona i rzeczywiście ładna to się nosi. Wiele firm robi to jednak byle jak i wtedy to ląduje w koszu!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *