Budka akustyczna do biura – czy to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy?

Biuro

W wielu firmach rozmowy telefoniczne są problemem. Nieważne, czy będzie to szybki telefon kuriera dowożącego jedzenie, czy dłuższa rozmowa biznesowa – często to po prostu przeszkadza innym pracownikom. Jak rozwiązać ten problem? Odpowiedź jest całkiem prosta – pomoże… budka telefoniczna do biura.

Problem bywa poważny

Cały kłopot wynika z tego prostego faktu, że niektóre osoby po prostu do pełnego skupienia potrzebują ciszy. W ich przypadku toczona obok rozmowa, nawet jeśli mocno powiązana z działalnością firmy, potrafi mocno zdekoncentrować i zaburzyć tok pracy. Nie wspominając już o tym, że niektórzy ludzie po prostu tego nie lubią – a przecież w pracy zawsze warto zadbać o to, aby wszystkim współdziałało się możliwie dobrze i komfortowo.

Całkiem ciekawym rozwiązaniem okazuje się budka telefoniczna do biura. Oczywiście nie mówimy tu o stereotypowej budce sprzed kilku dekad, z wyłożoną księgą zawierającą spis numerów. Co to, to nie. Chodzi o budkę akustyczną, estetyczną, pasującą do nowoczesnych biur i open space’ów i zawierającą szklane ścianki, pozwalające na orientowanie się, co się dzieje w reszcie firmy.

Taka budka ma to do siebie, że jest wykonana w sposób wytłumiający dźwięki z zewnątrz, co znacząco ułatwia rozmowę, a jednocześnie sprawia, ze dzwoniący nie przeszkadza pozostałym osobom. I co najważniejsze – nie musi szybo szukać wolnego pomieszczenia, sprawdzać, czy gabinet nie jest zajęty, czy wybiegać na korytarz.

Budka akustyczna do biura przydaje się w wielu zadaniach

Zaznaczmy jednak, że budka akustyczna do biura to coś więcej, niż tylko miejsce do prowadzenia krótkich rozmów telefonicznych. Systemy tego typu uwzględniają także na przykład odrobinę więcej przestrzeni, z możliwością położenia laptopa na podstawce, czy nawet ze stolikiem i dwoma miejscami siedzącymi. To doskonały sposób na ewentualne organizowanie wideokonferencji z klientami, nie przejmując się przy tym bohaterami drugiego planu (a nie każdy komunikator obsługuje przecież obrazy tła).

Zauważ, że sam fakt uwzględnienia miejsca na sprzęt (a także możliwość jego podłączenia!) sprawia, że nie trzeba w razie czego tulić się z notebookiem gdzieś w zakątku korytarza, byle tylko oddalić od potencjalnych źródeł hałasu. To po prostu ogromna wygoda i ułatwienie pracy. W szczególności w sytuacjach, gdy z klientem trzeba omówić kluczowe kwestie, wymagające skupienia i koncentracji na szczegółach.

Z drugiej strony budki pozwalające na obecność dwóch osób to także doskonały sposób na szybkie omówienie szczegółów projektu, który z jakiegoś powodu powinna znać tylko część pracowników – zwłaszcza w sytuacjach, gdy biuro nie posiada odrębne gabinetu lub gdy napięty grafik sprawia, że wszystkie potencjalnie dostępne salki są po prostu pozajmowane.

A ponieważ takie budki można dostosowywać do różnych potrzeb i wyposażać wedle wymagań zamawiającego, bez problemu spełnią oczekiwania praktycznie wszystkich – niezależnie od trybu i sposobu pracy. A także niezależnie od wielkości dostępnej w biurze przestrzeni.

Czytaj również: Jak organizować szkolenia i kursy przez Internet?

Od redakcji: Budka telefoniczna

Wprowadzając budki telefoniczne dla pracowników w dużym biurze warto zadbać o spis budek telefonicznych, a nawet system do ich rezerwacji. Sprawi to, że pracownicy będą wiedzieć gdzie w biurze znajdą budkę oraz czy w danym czasie jest dostępna.

«
»

3 odpowiedzi na „Budka akustyczna do biura – czy to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy?”

  1. Awatar Anka
    Anka

    Powiedźcie to mojemu pracodawcy. Siedzę w open space w 25 osób i każdy rozmawia na telekonferencjach. Oczywiście brakuje sal konferencyjnych, a słuchawki to za mało żeby odciąć się od hałasu. Ale mam zamiar zasugerować postawienie takiej budki, ile to kosztuje?

    1. Awatar Adrian
      Adrian

      U nas dokładnie tak samo!

    2. Awatar Radek
      Radek

      Też jestem ciekaw ile to kosztuje

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *